Mastermind Zmiany Zawodowej

Fundacja Lubię Poniedziałki i Agencja Rekrutacyjna KB Recruit zapraszają na cykl online dla osób w procesie zmiany zawodowej.

Szukasz nowej drogi zawodowej? Chcesz zmienić branżę, ale nie wiesz, od czego zacząć Dołącz do programu online, który pomoże Ci uporządkować myśli, poznać swój potencjał i skutecznie działać na rynku pracy.


Czym jest Mastermind Zmiany Zawodowej?

To cykl 6 interaktywnych spotkań online, podczas których:

  • Zrozumiesz psychologiczne mechanizmy zmiany,
  • Odkryjesz swój potencjał zawodowy, talenty i wartości,
  • Poszukasz swojego miejsca zawodowego,
  • Nauczysz się podejmować świadome decyzje zawodowe,
  • Poznasz narzędzia do skutecznego poszukiwania pracy,
  • Przygotujesz profesjonalne CV i lepiej wypadniesz na rozmowie rekrutacyjnej.

Dla kogo?

Dla wszystkich, którzy:

  • Stoją na zawodowym rozdrożu,
  • Rozważają przebranżowienie,
  • Czują, że czas na zmianę, ale nie wiedzą, od czego zacząć,
  • Chcą uporządkować swoje zasoby i podjąć świadome decyzje.

Niezależnie od wieku, lokalizacji i doświadczenia – stawiamy na różnorodność i wzajemne wsparcie.

Program spotkań

  1. Etapy zmiany – psychologiczne podstawy

    Prowadzi: Aleksandra Blaszczak
    Zyskujesz: wiedzę o tym, jak znaleźć motywację do zmiany i ją utrzymać.

  2. Potencjał zawodowy – kompetencje, doświadczenie, talenty

    Prowadzi: Kinga Barcikowska
    Zyskujesz: pewność siebie i bazę do budowania marki osobistej.

  3. Wartości i potrzeby – czego oczekuję od pracy i zmiany?

    Prowadzi: Milena Rzemieniak-Kielin
    Zyskujesz: narzędzia do pracy z wartościami i określania swoich priorytetów.

  4. Opcje na rynku pracy – gdzie mogę się odnaleźć?

    Prowadzi: Aneta Sternicka
    Zyskujesz: strategie szukania pomysłów na siebie oraz wskazówki, jak korzystać z narzędzi (w tym AI), by mądrze poruszać się po rynku.

  5. Jak radzić sobie z trudnościami?

    Prowadzi: Agnieszka Ozdobińska
    Zyskujesz: sposoby na oswajanie lęku, radzenie sobie z odmowami i syndromem oszusta.

  6. Sesja warsztatowa: CV i interview

    Prowadzi: Anna Sudomir
    Praca na realnych przykładach, wspólna analiza i konkretne wskazówki.

Prowadzące i ekspertki

milena

Milena Rzemieniak-Kielin

Założycielka i Prezeska Zarządu Fundacji Lubię Poniedziałki, adwokat, dyplomowana doradczyni zawodowa, trenerka biznesu i job-coach.

Milena, jako założycielka Fundacji Lubię Poniedziałki, pragnie tworzyć przestrzeń, w której każda osoba może znaleźć motywację i wsparcie potrzebne do rozwoju zawodowego. W Fundacji zajmuje się m.in.:

  • biznesowym i organizacyjnym prowadzeniem organizacji,
  • wspieraniem klientów w zmianie zawodowej (prowadzi indywidualne procesy job-coachingowe),
  • prowadzeniem warsztatów kompetencyjnych,
  • współpracą z przedsiębiorcami i organizacjami w celu tworzenia dobrych miejsc pracy.

Milena ma także wykształcenie prawnicze i prowadzi kancelarię adwokacką, w której wspiera swoich klientów w sprawach związanych z zatrudnieniem (prawo pracy).

kingab

Kinga Barcikowska

Headhunterka z ponad 10-letnim doświadczeniem w rekrutacjach z obszaru IT i mentorka zawodowa. Łączy potrzeby biznesowe klientów z talentami i doświadczeniem kandydatów. Budowała zespoły dla międzynarodowych firm z branży cyberbezpieczeństwa, HR tech, farmacji czy finansów.

Obecnie buduje własną butikową firmę rekrutacyjną. Realizuje misję, aby jak najwięcej osób pracowało w zgodzie ze swoim potencjałem, co przynosi korzyści firmom i pracownikom.

Jako certyfikowana trenerka FRIS® (Style Myślenia) stosuje zaawansowane narzędzia do oceny potencjału zawodowego. Prowadzi projekt zmianapracy.com, aby wspierać i motywować jak najwięcej osób do znalezienia swojego zawodowego miejsca.

ola

Aleksandra Błaszczuk

Psycholożka z wykształcenia i zamiłowania oraz certyfikowana psychoterapeutka poznawczo-behawioralna. Aleksandra doświadczenie zdobywała w Poradni Zdrowia Psychicznego SPZZLO Warszawa-Żoliborz, na Oddziale Leczenia Nerwic i Zaburzeń Odżywiania w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie oraz na Oddziale Całodobowym Psychiatrycznym Szpitala Bielańskiego. Obecnie dzieli się swoją wiedzą także na Instagramie: @dob.remiejsce

Jej praca podlega regularnej superwizji certyfikowanych superwizorów Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo-Behawioralnej.

Poza pracą lubi ćwiczyć pilates i spędzać czas z przyjaciółmi przy dobrej kolacji.

267A7313 (1)

Agnieszka Ozdobińska

Pasjonatka rozwoju, trenerka, coach, mentorka, liderka HR. Posiada 20-letnie doświadczenie w pracy w międzynarodowych korporacjach jako Dyrektorka Personalna i Członkini Zarządu.

Jej specjalizacją trenerską jest rozwój świadomego przywództwa i kompetencji menedżerskich, inteligencja emocjonalna, dobrostan pracowników oraz zarządzanie zmianą i transformacją.

W obszarze coachingu prowadzi: Executive Coaching, Leadership Coaching, Career Coaching oraz Transition Coaching.

Jako mentorka wspiera kobiety i mężczyzn w rozwoju ich karier, znalezieniu swojej nowej drogi zawodowej oraz profilaktyce wypalenia zawodowego.
W Fundacji Lubię Poniedziałki Agnieszka prowadzi indywidualne procesy job-coachingowe.

aneta

Aneta Sternicka

Dyplomowana doradczyni kariery oraz job-coach. Obecnie studentka psychologii.

Wspiera osoby pragnące rozwijać się zawodowo, rozważające zmianę ścieżki kariery lub poszukujące dla siebie odpowiedniego miejsca na rynku pracy.
Razem z klientami buduje ich marki osobiste, wykorzystując zdobyte przez lata doświadczenie marketingowe oraz wiedzę na temat mediów i reklamy.

W Fundacji Lubię Poniedziałki zajmuje się m.in.:
– opracowywaniem skutecznej strategii poszukiwania pracy,
– pomocą w przygotowaniu profesjonalnego CV,
– przygotowaniem do rozmowy rekrutacyjnej,
– opracowywaniem profilu na LinkedIn.

Anna Sudomir

Anna Sudomir

Managerka z ponad 10-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w rekrutacji i doradztwie zawodowym. Prowadzi własną działalność Przewodnik Zawodowy, w ramach której wspiera ludzi w procesie poszukiwania pracy, odkrywaniu talentów i budowaniu ścieżek kariery zgodnych z ich potencjałem. Wierzy, że każdy zasługuje na zawodowe spełnienie – tak jak ona ma szczęście je
odczuwać.

Z pasją pomaga innym odnaleźć swój kierunek. Prywatnie – miłośniczka gór oraz ludzi: uwielbia z nimi rozmawiać, słuchać ich historii, wspierać w momentach zmian i towarzyszyć w odkrywaniu ich możliwości.

Gdzie i kiedy?

  • Format: online
  • Terminy spotkań I edycji: 23.09.2025, 07.10.2025, 21.10.2025, 04.11.2025, 18.11.2025, 02.12.2025
  • Terminu spotkań II edycji: 22.10.2025, 05.11.2025, 19.11.2025, 26.11.2025, 03.12.2025, 10.12.2025
  • Czas trwania spotkania: 1,5 godz. od 18.00 do 19.30
  • Liczba spotkań: 6

Rekrutacja

Rekrutacja w ramach I edycji Mastermind została zakończona. Aktualnie trwa rekrutacja do II edycji programu, który rozpoczyna się 22.10.2025 roku. W razie zainteresowania prosimy o kontakt: kontakt@lubieponiedzialki.pl

Regulamin Mastermind: Regulamin Mastermind – Fundacja Lubię Poniedziałki